Clinica Ocuvista

Strada Vasile Lascăr 216 scara C parter
Parcare cu plată, disponibilă în piațeta centrală, în fața magazinului Pepco
București 020513
România

 

Solicită o programare

Vă rugăm completați formularul de mai jos și vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a confirma disponibilitatea.

    Data dorită:

    Întrebări frecvente 

    Copilul meu este nou născut și mă tem să îl aduc la consult cu alți copii mai mari, de la care se poate îmbolnăvi. Pot cumva evita situația aceasta?

    Desigur, la cererea dvs putem asigura consult VIP, în cadrul căruia beneficiați de toată liniștea și intimitatea dorită, putând opta și la varianta de a fi singurii pacienți ai clinicii, funcție de disponibilitatea medicului și de preferințele orare ale dvs. Detalii aici – link spre pagină

    Există parcare în apropiere?

    Da, complexul în care suntem situați deține parcare proprie, păzită, cu plată, la numai 10 metri de intrarea în clinică. Intrarea se face la același nivel, astfel că nu trebuie să vă faceți griji dacă aveți cărucior de copii, trotinetă, persoane în vârstă sau care nu se pot deplasa ușor pe scări.

    Momentan, nu mă pot deplasa fizic într-o clinică de oftalmologie, însă aș dori să discut cu un medic câteva detalii medicale, se poate?

    Desigur, avem disponiblă varianta de evaluare oftalmologică online care se desfășoară cu medicul dedicat (Dr. Roxana Cozubaș) din intimitatea casei, pe platforma Whatsapp, la ora și ziua dorită de dvs, în funcție de disponibilitate.

    Am deja un consult oftalmologic efectuat recent într-o altă clinică oftalmologică și doresc o reevaluare. Oferiți și consult second opinion?

    Da, la Clinica Ocuvista puteți primi, după caz, o reevaluare nouă completă și/sau o discuție explicativă în cazul în care mai aveți alte întrebări în urma vizitei anterioare.

    Am dori să însoțim ambii părinți copilul în cadrul consultului oftalmologic și, cel mai probabil vom veni și cu fratele mai mic deoarece nu avem cu cine să îl lăsăm la momentul vizitei. Ne este permis tuturor să intram în cabinet?

    Deși recomandăm însoțirea copilului la consult de către unul sau maxim ambii părinți, pentru a nu aglomera zona de așteptare, în cabinet puteți intra și cu mai mulți însoțitori, mai ales dacă este vorba despre frați, verișori sau alți prieteni care sunt curioși să afle cum se desfășoară consultul oftalmologic de rutină. Și vă puteți documenta și dvs, ca părinți de aici: În ce constă un control oftalmologic standard?

    Nu mă pot deplasa la un consult oftalmologic decât seara, după programul de la birou sau în weekend, aveți aceste variante ca disponibilitate?

    Da, există posibilitatea programării standard după ora 17.00 în cursul săptămânii sau sâmbătă dimineață, însă aveți opțiunea de a alege consult VIP în care stabiliți orice zi și oră, de comun acord cu medicul. Pentru detalii accesați pagina Consultație VIP.

    Dacă am primit un tratament de la unul din medicii dvs, mai este necesar să revin la un control? Dar dacă mai am întrebări sau evoluția nu este cea la care mă aștept, cum vă pot contacta cel mai rapid?

    Toți pacienții Clinicii Ocuvista primesc numărul de telefon al medicului dedicat care vă va răspunde întrebărilor sau situațiilor nou apărute cu privire la situația expusă în cadrul consultului recent, în decurs de câteva ore, prin mesaj direct pe platforma Whatsapp. Astfel, nu trebuie să așteptați să primiți răspuns la un mail în intervalul orar clasic (zile lucrătoare), adesea comunicăm cu pacienții în afara orelor de program, scutindu-vă timpul, deplasarea și achitarea unui consult suplimentar.

    Dacă în urma consultului oftalmologic primesc și o rețetă de ochelari, sunt obligat să fac ochelarii la dvs în clinică?

    Deși nu este obligatoriu, recomandăm ca rețeta de ochelari să fie efectuată în locația unde vi s-a efectuat consultul oftalmologic. Evitați, astfel, posibilitatea minoră de a suferi de tulburări de acomodare cu noua pereche de ochelari și de a rămâne cu o pereche de ochelari pe care să nu îi puteți purta. Opticienii noștri dedicați pot obține lentile gratuite în astfel de situații, cu ajutorul partenerului de încredere Essilor România – nr. 1 mondial în domeniu.

    Nu sunt o persoană prea ordonată, adesea pierd recomandările de la medici sau alte hârtii pe care le primesc. Aveți o arhivă electronică a lor?

    Desigur, toate consultațiile dvs sunt ținute în siguranță, în fișiere de tip cloud, de unde avem oricând posibilitatea să vi le punem la dispoziție. În plus, sistemul permite trimiterea de mesaje tip SMS atunci când se împlinește timpul pentru un nou consult oftalmologic. Un alt detaliu este acela că mesajul este unul personalizat cu numele pacientului, astfel că, dacă aveți mai mulți copii, veți ști pentru care dintre ei ar trebui efectuată o programare.